مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی حسین سیب سرخی غریب گیر آوردی مگه عموی منو

شب پنجم محرم ۱۳۹۷
نوحه زمینه

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

غریب گیر آوردی مگه عموی منو
آخه شاید هم ندیدی اون روی منو
هنوز من نمردم عمومو دوره کنید
هنوز زوده بشناسی غیرت حسن رو

والله تا آخر عمرم باهاشم تنها بمونه مگه من مرده باشم
والله تا آخر عمرم باهاشم تنها بمونه مگه من مرده باشم
دلم پیشه بابامه که جونم رو دستامه
لاعبارک امی فقط ذکر لبهامه حسین جانم

غریب گیر آوردی مگه عموی منو
آخه شاید هم ندیدی اون روی منو
هنوز من نمردم عمومو دوره کنید
هنوز زوده بشناسی غیرت حسن رو

والله تا آخر عمرم باهاشم تنها بمونه مگه من مرده باشم
والله تا آخر عمرم باهاشم تنها بمونه مگه من مرده باشم
دلم پیشه بابامه که جونم رو دستامه
لاعبارک امی فقط ذکر لبهامه حسین جانم

عمو اومدم خودم فدای تو بشم فدای تموم غصه های تو بشم
دیدم قاتلت با خنر میرسه شنیدم داره صدای مادرت میرسه
از خیمه اومده این آخرین یار بعد از ابالفضل منم واست علمدار
تو قلبم پر از آهه با عمری که کوتاهه
رو دست تو جون میدم منم مثل شش ماهه

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش